Forum Jeśli jesteś byłym użytkownikiem tego forum i trafiłeś tu, bo zatęskniło ci się za przeszłością... Strona Główna Jeśli jesteś byłym użytkownikiem tego forum i trafiłeś tu, bo zatęskniło ci się za przeszłością...
...możesz wysłać adminowi tęskną wiadomość (klasycznie: scyzorex na gmailu i last.fm; emoprzemoc na tumblrze), na PW tutaj w sumie też możesz (odpowiedź za pół roku pewnie).
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Takie tam
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Jeśli jesteś byłym użytkownikiem tego forum i trafiłeś tu, bo zatęskniło ci się za przeszłością... Strona Główna -> Wieża Babel
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dead_Alone
Myślący Bimber



Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 17411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidaros

PostWysłany: Śro 23:51, 29 Lip 2009    Temat postu: Takie tam

bla bla bla.


Dawno nie zakładałem tematu po prostu. xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucia
Rybka Nemo



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 4885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:17, 03 Sie 2009    Temat postu:

tak myślałam ;DD
ej ktoś jeszcze zajmuje się Twoim pronem?;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dead_Alone
Myślący Bimber



Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 17411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidaros

PostWysłany: Pon 9:58, 03 Sie 2009    Temat postu:

Widocznie. xq A ja tam dorabiam 1 level, najwyżej 2 na rok. ;p Ale i tak nikt nie przeszedł, więc po co się starać. Choć obecnie wiedzę mam na tyle sporą, że byłoby tego z 10 nowych poziomów do prędkiego zrobienia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucia
Rybka Nemo



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 4885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:13, 03 Sie 2009    Temat postu:

a kto zaszedł najdalej, i do którego lvl? ;p

a ja nie pamiętam, na czym stanęłam oO napewno dalej od lvlu z [cenzura] xD próbowałam to niedawno robić dalej, ale na niższym lvlu zapomniałam co trzeba zrobić, wkurzyłam się i od tamtej pory się tym nie zajmuję Smile

a wszystkich levelów ile jest? ;d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dead_Alone
Myślący Bimber



Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 17411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidaros

PostWysłany: Pon 15:26, 03 Sie 2009    Temat postu:

nie pamietam, nie pamietam, jeszcze raz nie pamietam. ;p bwt pzwolilem sobie ocenzurowac troche Twoj post. ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucia
Rybka Nemo



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 4885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:57, 03 Sie 2009    Temat postu:

och przepraszam za to imię żeńskie, które mi się niechcący wymknęło xD

teraz pewnie nikt się nie gapnie ;p

btw który to ten level jest? ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dead_Alone
Myślący Bimber



Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 17411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidaros

PostWysłany: Pon 21:25, 03 Sie 2009    Temat postu:

Ten, który ma w adresie to imię - 16. ;q

O, a lvl jest 34. Co najlepsze, znam haslo do 33 i do 35, a 34 sobie nie umiem przypomniec. ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucia
Rybka Nemo



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 4885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:45, 03 Sie 2009    Temat postu:

Ech, jesteś pewien, że to Ty to tworzyłeś? Razz

a jeszcze coś tam z jakimś skrótem było coś. kojarzysz ten level? ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dead_Alone
Myślący Bimber



Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 17411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidaros

PostWysłany: Wto 13:05, 04 Sie 2009    Temat postu:

a dobra, wiem jzu jaki byl pass. ;q

hmmm bylo pare chyba ze skrotami. taki co byly cyfry i litery?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucia
Rybka Nemo



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 4885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:39, 04 Sie 2009    Temat postu:

a wiesz, nie pamiętam ;D myślałam, że jest tylko jeden i przypomnisz mi, cóż to było ;p

a to z AC który lvl był?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dead_Alone
Myślący Bimber



Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 17411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidaros

PostWysłany: Wto 22:50, 04 Sie 2009    Temat postu:

z TYM AC czy z TĄ AC? ;q zapewne gdzies kolo 16-17, bo byly kolo siebie ;q
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucia
Rybka Nemo



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 4885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:54, 05 Sie 2009    Temat postu:

tym. ;p
a kto to AC ona? oO bo nie pamiętam, a skoro byłam na AC (on), to pewnie musiałam być na AC (ona.) czy niekoniecznie?;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dead_Alone
Myślący Bimber



Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 17411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidaros

PostWysłany: Śro 22:53, 05 Sie 2009    Temat postu:

AC [ona] to było rozwiązanie 13 lvl ;q a AC [on] to było rozwiązanie 12 lvl. ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucia
Rybka Nemo



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 4885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:17, 06 Sie 2009    Temat postu:

o właśnie!! i 13 lvl chyba nie przeszłam ;p w każdym razie nie sama, i teraz nie pamiętam, jakie hasło.
musiałam się 5min męczyć z 12 lvlami, żeby sprawdzić, kto to była AC xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dead_Alone
Myślący Bimber



Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 17411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidaros

PostWysłany: Sob 20:14, 08 Sie 2009    Temat postu:

haha ;p i juz wiesz? ;q
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Jeśli jesteś byłym użytkownikiem tego forum i trafiłeś tu, bo zatęskniło ci się za przeszłością... Strona Główna -> Wieża Babel Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin